VVT-tjaffs (jag blir så trött!)

Jag förstår inte varför VVT:are är så himla tjaffs-kåta *mutter* Så fort någon råkar bli trampad på så måste personen gnälla och det ska skrivas regler för att liknande inte ska hända i fortsättningen o.s.v. Jag blir så trött. Just nu känns det som om VVT är nästa sak som kommer ryka om jag måste göra fler bortprioriteringar i mitt liv.

Nåja. Jag åkte ner till Lund idag och träffade Maria Görman. Det var trevligt, vi har inte ses sen MiS. Hon och jag och mamma åkte ut till Nova en vända och jag köpte en anteckningsbok som jag egentligen har ekonomiskt samvete till att köpa, men jag har suktat efter de jävla böckerna sen i typ december, så nu var det dags, kände jag :)

Sedan lämnade vi av Maria och åkte vidare till Mälarhusen. Jag har inte fått pluggat ett skit idag (jag måste SÅ ta tag i det imorgon) men jag har å andra sidan, med lite hjälp av Cider, fått rätt på länkarna till bergsjö-lajvets hemsida, woho! Reslutatet finns att skåda på http://vidbergsjon.webb.se
Nu har det ju visserligen inte skett några dramatiska layoutförändringar på hemsidan, men länkarna fungerar som de ska =)

Och jag har fått mejl från Tobbe i Svarta Galten. Vi har redan nu börjat prata Kastaria 2008 :D Jag ska SÅ åka på det lajvet. Nidum ligger samma helg, men Nidum är långt bort, och KiR ligger precis efter men KiR-arrangörerna är jag inte så himla överdrivet imponerad av, så valet är ganska lätt :D

Det är kallt och grått och vi har eldat i spisen ikväll. Emil är på lajv. Jag hoppas att det inte regnar allt för mycket på honom.

Nu ska jag lägga min energi på att dricka te och spela spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0