Aj.

Det har varit en intressant kväll. Jag har trashat Petters kalas och det kommer att ta lång tid innan jag vågar skära lök igen *mutter*
Lyckades skära mig genom nageln ner i skinnet. Tur att det tog i nageln i alla fall, och i vänster umme, annars vete fan hur det hade gått. Fick panik och började gråta och sprang in i badrummet och letade fram bomull och desivon för att få stopp på blödningen och tvättade såret och plåstrade om det och ringde först Emil och sedan mamma och var ynklig. Sedan försökte jag få tag på Sandra, men hon svarade inte, så då bestämde jag mig för att ringa och trasha Petters kalas i alla fall. Det tog inte tio minuter innan han, Malin och Markus stod i hallen. Malin hade bilnyckeln i handen och trodde att vi skulle behöva åka iväg och sådär, men sedan tittade hon på såret och konstaterade att jag nog skulle ha ont ett ganska bra tag framöver, men att det inte var så akut så jag behövde åka iväg. Sedan fick jag kramar och Petter gjorde te och vi satt och pratade rollspel och lajv. Sedan åkte Malin hem och grabbarna var kvar. Vi diskuterade Disneyfilmer och lekte med min Pest eller kolera-bok. En trevlig kväll, om man bortser från det är med tummen *ler snett*
Det är bra att veta att man har vänner som ställer upp för en i alla fall.
Tyvärr blir det nog ingen aikido imorgon, för jag har grymt ont och man använder händerna en hel del. Synd, för jag såg verkligen fram emot att träna.
Nåja, nu ska jag ta en ibumetin och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0