Berg-och-dalbanekonstruktör

Jag vet vad jag vill göra när jag blir stor!!!! Jag vill konstruera berg-och-dalbanor! Fatta vilket kul jobb! Jag var tvungen att ringa och fråga Emil vad jag behöver går för utbildning då, och han svarade att i så fall ska jag gå U eller maskin. Vi får väl se vad som händer, innan det är aktuellt ska jag läsa ett år med matte och fysik. Och kemi. Jag kommer aldrig att gilla kemi. Matte och fysik har jag i perioder tyckt varit väldigt kul och intressant (i synnerhet geometri, algebra och astronomi) men kemi har jag aldrig varit intresserad av. Det är precis som biologi - läskigt!

Men strunt i det. Idag är det onsdag. Det betyder att jag ska åka på lajv IMORGON!!! Ihk! Det är alldeles för få dagar kvar och jag har massor att göra *ser ynklig ut* Jag behöver sy klart mina kläder och jag behöver skriva en matlista och jag behöver gå och handla. Jag hade tänkt sticka och simma idag, men jag vet inte om jag hinner.

Eftersom ingen i Morn Minuial verkade vara direkt nöjda med sina intriger från arr tog jag mig friheten igår att skriva samman några personliga intriger mellan oss i gruppen. Både Andreas och Emil verkar nöjda och nu är jag officiellt bättre än arr på att skriva intriger, haha.

Idag blir det lajvsysslor för hela slanten (mer eller mindre i alla fall) och så fort jag har druckit upp mitt frukostte och borstat tänderna är det dags att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0