En ny dag

Och så blev det morgon igen. Jag har iofs varit vaken ett tag, ätit frukost, klätt på mig och lyssnat på Blondinbella på radio.

Det första jag upptäckte när jag gick upp var att jag har träningsvärk i armarna och axlarna efter att ha lagat draperiet igår, haha. Det är lite illa :P Visserligen var det inte världens mest ergonmiska ställning att arbeta i, men ändå!

Jag har drömt underliga saker om Hedwig i natt (Hedwig som i Heddan och inte som i rollpersonen). Jag tror det reflekterar en del av vad jag egentligen känner, tror jag, det brukar vara så, men jag vet inte. Nåja, det är i alla fall inget jag tänker reflektera mer över här.

Idag ska jag försöka ta mig ner till stan och köpa ett par skor så att jag kan träna i eftermiddag, och så ska jag skriv ut mitt CV så att jag kan lämna in det senare, och så har jag några samtal att ringa. Dessutom måste jag försöka få tag på generalen för Halmicon och prata med henne snarast.

Jag har funderat på att göra om layouten här lite. Ida lovade ju att hon skulle hjälpa mig med det, men hon har så mycket annat att göra med sitt jobb och så, och jag orkar inte vänta längre så jag får väl försöka på egen hand :P Några förslag på vad som skulle kunna vara snyggt? Jag funderar på en färgsättning i grått, grönt och svart. Jag försökte kika på det igår kväll, men det är lite mer avancerad kodning än jag sysslat med tidigare, så jag orkade inte riktigt pilla med det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0