Panduro

För ett tag sedan beställde jag grejer från Panduro och jag har äntligen orkat ladda upp bilderna från kameran, så här kommer de:



På denna bilden finns allting jag beställde. Det mesta är saker till scarpbooking, men det finns en sats lathyrussmycken (med organzaband), ett set med kort och en schablon med lavendelmönster som kan användas till lite allt möjligt. Jag köpte ett par olika mönstrade papper och ett par olika enfärgade cardstock. Jag köpte även två desginkit, ett mini med namn "Summer" (överst till vänster, öppnat och uppackat) och ett "Flower Garden: Florentine" i vanlig storlek som jag inte orkade packa upp när jag tog bilden. När jag sedan packade upp det blev jag väldigt förälskad i flera av mönsterarken. Så otroligt snygga papper!!!

Mest förtjust blev jag dock i 3D-klistermärkena som följde med sommarkitet, så jag tog en bild enbart på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0