Skor

Jag har imprexsprejat skorna jag ska ha på lajvet nu, så de står och torkar i duschen :) Helst hade jag velat ha dem utomhus, för det luktar så skarpt, men bor man i en liten etta utan balkong så gör man. Jag sprejade dem utomhus, det är alltid något.

Återigen är det bevisat att det bästa sättet att köpa lajvskor är på rea. Halva reapriset var vad jag betalade både för de där underbara fluffstövlarna jag köpte i Stockholm för två år sedan (150 kronor) och för de snygga mockaskorna jag köpte i lördags (170 kronor). På begäran lägger jag upp en bild på dem. Synd bara att de är lite för stora, men beggers can't be choosers.

Jag lovade att jag skulle lägga upp en bild på träningsskorna jag köpte också, så jag gör det med. Håll till godo.



Mina träningsskor, ett par Nike Air Butterfly



Lajviga mockaskor, köpta på Wedins



Snöringen på skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0