Suck

Jag orkar inte ens svara på mejlet från Cajz. Nevermind.

Jag har ont i halsen och öronen är fortfarande bråkiga. Jag vill inte bli sjuk igen och jag vill inte gå till doktorn mer. Det kostar för mycket pengar och uppenbarligen vet de inte vad som är fel i alla fall. Dessutom hade Marie-Helene glömt bort en uppgift jag skulle göra för att få godkänt på ELP-kursen, så nu har jag ytterliggare en sak jag behöver göra och jag har ingen lust idag.

Jag måste ta mig ner till stan, för jag behöver gå på biblioteket och jag behöver fixa kursböcker. jag måste betala räkningar idag också, och handla mat och packa upp allting från lajvet, blärk.

Det hade varit jättebra om man kunde köpa motivation och antiblisjukmedel på burk. Fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0