Tiden går...

...alla andra tar bilen, som Galenskaparna sade :P

Men allvarligt, den här terminen har gått så otroligt fort. Jag och Tomas pratade om det i måndags. Det har känts som en enda lång tentavecka (och då får ni en viss uppfattning om hur mycket vi faktiskt har haft att göra i skolan den här terminen). Igår skrev vi det sista viktiga provet (biolgi räknas inte), och är jag godkänd där har jag inget att oroa mig för förrens i januari.

Vi går i skolan sista dagen på onsdag. Det är tre dagar kvar. Om elva dagar är det julafton, om arton är det nyår. Min stereo spelar julmusik, det är snöigt och vackert ute och det luktar grönsåpa i lägenheten. Sakta men säkert börjar det sjunka in och jag kan inte låta bli att få ett leende på läpparna. Ett stort sådant. Det är jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0