Nya tider

Imbolc har passarat, vilket betyder att årshjulet har vridit sig ytterliggare ett varv utan att jag direkt uppmärksammat det. Jag har en etta på 28,8 kvadrat (som jag dessutom delar med Emil, vilket iofs är trevligt men ett rum till hade ju inte skadat. Eller två. Och ett ordentligt kök) och det finns liksom inte så mycket utrymme för ritualer här. (Kanske får prova att hyra allrummet nästa gång?)

Anyway, nya tider betyder nya tag. Jag vaknade i morse och det var sol. Det var sol hela dagen och det har knappt kliar i näsan eller svalget trots att jag gått utan antihistaminer - underbart!

Markus var här i eftermiddag och vi skapade en ny rollperson till honom, eftersom hans gamla stötte på en isjätte, svimmade och fick ett par energistrålar i huvudet :P Hans nya karaktär blir en stentuff korpikalla-alv. Mer än så tänker jag inte skriva (än) för folk i rollspelsgruppen som inte heter Markus läser här, och de behöver inte veta mer än nödvändigt innan torsdag.

Johannes har flyttat till Frankrike. Han ska skriva på sin bok där. Det är en sådan underbar kliché att jag vill brista ut i gapskratt. Enough said.

Nu ska jag spela The Sims.

Kommentarer
Postat av: Ida

Titta vad jag hittade ;)

2008-02-05 @ 16:04:51
URL: http://meo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0