punktpunktpunkt

Jag är inte tillräckligt påhittig för att komma på en rubrik idag, helt enkelt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. Jag skulle kunna skriva om igår. Jag var på taktil massage på studenthälsan igår och du heliga gudinna vad jag behövde det! (jo, jag har haft vissa svårigheter med att slappna av den senaste tiden, tack för lavendelolja, apelsinolja, sex och torkad rosmarin!) Massören tyckte att jag skulle komma tillbaka nästa vecka och få massage på händerna istället för på ryggen, eftersom det tar dubbelt så lång tid och ger en större möjligheter att slappna av då. Hon tyckte också att jag skulle besöka andrummet lite oftare för att meditera, och kanske är det en bra idé. Av Kate West fick jag dessutom tipset att skapa ett astralt altare. Det kan vara bra, då jag har så otroligt lite utrymme här (eftersom jag delar det med Emil - inget illa ment med det dock, I love that man!) så kanske kan jag utnyttja de två möjligheterna tillsammans.

Jag skulle också kunna skriva om föreläsningen vi hade idag. Den handlade om IUP och vi hade inte Ingrid Nilsson (wohoo!), vilket redan det gav bra förutsättningar (inget illa om Ingrid så va, men ibland är saker och ting bara SÅ rörigt och ostrukturerade att de är precis så det INTE borde vara, enligt vår kurslitteratur, vilket jag finner ganska lustigt. Det har lett till uttrycket ?singerat Ingrid? i vår klass. Innebörden av det får läsaren själv lista ut ^^). Vi hade en rolig föreläsning, intressant och med ganska mycket skratt. Dessutom tjatade föreläsaren så enormt mycket om Sveriges landskap att jag och Josse bara var tvungna att se om vi kunde alla 25. Jag var bättre än hon, för jag glömde bara Ångermanland :P Andra saker jag skulle kunna skriva om är hur jag under eftermiddagen suttit och pluggat om tänkande och begreppsundervisning. Boken var abnormt tråkig till en början, men när jag väl kommit in i den är den fruktansvärt intressant. Den anknyter till utvecklingspyskologin och det är också grymt intressant!

Dessutom skulle jag kunna skriva om hur jag har suttit och korrigerat texten Emil skrev om drower. Jag vill SÅ mycket spela drow, men det verkar som om det inte kommer att bli av, eftersom det är för mycket avhopp i gruppen. Jag mejlade arr igår, så vi får se hur det blir (om någon av er som läser detta har ett stort sug efetr att spela drow - hör av er omgående!), om vi kommer iväg överhuvudtaget. Varför blir det alltid så här när jag ska arrangera något?

Musik skulle jag kunna skriva om. Jag har lyssnat på Sinead O?Connor och The Cranberries. Love irish! (Nordirland, men whatvever :P) Och jag har tagit ut Her Mannelig på blockflöjt, på gehör! Och jag har korriregat en drow-text istället för att spela Sims. Knasigt :P och imorgon lär jag antagligen inte få något spelat heller, för då ska vi spela rollspel och Markus kommer redan klockan fem för att sjösätta sin nya karaktär (eftersom jag hade ihjäl hans gamla *flinar lite* så går det om man bråkar med isjättar).

Eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om tror jag att jag ska gå och lägga mig i sängen och läsa Only begotten daughter istället.

...och för övrigt anser jag att det borde vara krav på att folk kommenterar mina inlägg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0