Some people...

"Jag antar att dessa inte går ekonomi, för ekonomi-asen röker bara cigarrer. Därför är jag helt övertygad om att det var U:are. Större nördar är ju faktiskt svåra att hitta, minns bara den där tölpen som Jimmie satt fast i handbojor med under en dag på deras nollning. Fy fan, 45 psykologtimmar till Jimmie efter den horribla upplevelsen."

Till skillnad från Johannes är jag av den fasta övertygelsen om att det inte har något som helst med programmet att göra, eftersom både Johannes och Tobbe råkar vara lärare. (Fast å andra sidan kanske de är förklädda ekomoner? Det hade iofs inte förvånat mig, med tanke på hur Johannes brukar ha håret och på hur han beskriver att ekonomerna brukar ha håret *himlar med ögonen*) Det är just sådana tankar som ökar programsegregationen på den här skolan, och herregud var trött jag är på den emellanåt!

Och visst ska alla få uttrycka sina åsikter, men det finns ändå gränser för vad man kan skriva om folk. Jag har ganska stor respekt för folk som säger vad de tycker och som vågar stå för sina åsikter, men efter igår ändrades min bild av Johannes något radikalt! Dels efter vad jag själv läst och dels efter vad Markus och Sandra berättade. Gosh.

För övrigt Johannes, den där U:aren är min sambo, och Jimmie anmälde sig frivilligt. Johan och jag snackade med honom efteråt för att höra om det var okej, och det sade han att det var. Påstår han något annat behöver han de där psykologtimmarna. Han kan ta dig och Anna Surpanna med sig, för ni verkar behöva det alla tre, aamof. och U:are är betydligt mer intelligenta än flera av lärarstudenterna.

Och för att svara på ditt "rykte" om mig: jag kan ta den kritiken, för jag står för vem jag är. Jag gick en jävligt snårig väg för att ta reda på det, men jag är väldigt bekväm i den jag hittade. Den försöker säga något annat lever i villfarelse.

Och för övrigt bör man inte gasqua utan overall (ettor undantaget, för de har ingen!)

Nu ska jag sluta spy galla på folk via min blogg och faktiskt gå och göra något konstruktiv. Ta en promenad med Mella t.ex. och spy galla med henne istället. Det brukar kännas bättre då. Jag behöver ut och rastas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0