Nya warhammerfigurer!

Så här lät den första konversionen jag och Emil hade när han kom hem från jobbet igår:
"Hej älskling! Har Brio öppet till sju?"
"Ja...hurså?"
"Bra! Vill du köra bil til leksaksaffären?"

Haha :P
Jag körde inte, för jag hade huvudvärk (det har jag lite grann fortfarande, jag misstänker att det beror på regnet som inte kommit in ordentligt än), men jag följde med. Emil tyckte vi skulle bygga warhammerfigurer igår kväll. Han ska sätta ihop ett Skaven-lag till Blood Bowl-ligan. Jag frågade lite snällt om jag fick låna lite pengar av honom. Det resuterade i ett paket med Wood Elves Glade Riders. Yay! Så igår kväll satt vi och byggde figurer och halvtittade på sista halvan av fotbollsmatchen. Jag älskar min pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0