Back on track

Ryggen börjar äntligen, äntligen, äntligen bli bättre och tillåta mig att sitta ner igen. Och sjukmgymnasten trodde inte att det skulle bli några som helst problem att åka skidor nästa vecka heller.

Nu gäller det att börja ta tag i skolan igen (omotiverande, men vad fan) för att ta igen det jag försummat under tiden jag varit skadad.

och för er som inte vet det: jag har skadat en disk i ryggen och har inte fått lov att sitta ner på två veckor (jag missade både Gustafs begravning och DMF's aktvitetshelg) eller sitta ner och äta frukost eller lyfta saker och sånt trams. Simma har jag inte heller fått. Orsaken stavas diskbuktning.

Vad gäller Nordmark har det äntligen löst sig. Det stora avhoppet tjejer gör att vi ska spela mörkeralver istället, tillhörande klanen Morn Minuial. Coolt.  På tal om det borde jag sätta mig och skriva samman gruppanmälan istället för att fnula runt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0