Davio

Jag skulle egentligen gått och lagt mig för 1½ timme sen, men Davio har lyckats fängsla mig framför datorn. Vi har lyckats få samma fixa idé och p.g.a lajvsekretessen kan jag inte säga mer än så nu, men går det igenom på Nordmark har det lajvet alla förutsättingar för att bli det bästa jag åkt på. Med tanke på mina intriger till det lajvet och vad ribban ligger på efter Kastaria -06, MiS och Abderon -07 säger det en hel del :P

Dessutom löste det bakgrundsproblemet jag hade. Jag brukar försöka skriva in någon inre konflikt i karaktärsbakgrunden för att karaktärerna blir intressantare att spela då. Undantaget är Mossla, för hon är korkad för att ha inre konflikter, men å andra sidan har Frenja Galdursdotter sådana så att det räcker och blir över (åh vad jag saknar den karaktären!), så det jämnar nog ut sig i längden.

"Du blir inspirerad! Det är bra =) Kanske istället för tänkarmössa behöver du en tänkarmunkavle =P Fast kanske känns konstigt att binda munkavel på sig själv " (Davio)

Så är det :P Det gäller att vända misären till något kreativt och tack vare Davio har jag lyckats göra det ikväll :P

Oh my, klockan är tjugo över midnatt. Jag borde SÅ gå och lägga mig nu, för jag ska vara pigg nog att köra bil kvart över nio imorgon. Det är om cirkus nio timmar, så bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0