Förkylning

Jag hade inte fel igår, det var en förkylning på gång. Nåja, blir den inte värre än så här ska jag nog överleva nästa veckas eskapader utan större problem =)

Var ute på en ganska lång promenad med Maria B idag. Det var trevligt, trots regnet. Vi har träffats alldeles för sällan. Det får vi se till att åtgärda innan hon flyr fältet (fast givetvis tycker jag att hon ska stanna kvar i Halmstad, åtminstone tills jag pluggat färdigt, haha :P).

Efter promenaden var det tänkt att jag skulle simma, men när jag såg hur lång kö det var för att gå IN i badhuset (inte till kassan, utan till omklädningsrummen) så hoppade jag det och gick hem istället. Får försöka komma igång med träningen nästa vecka istället.

Petter hade pratat med Emil, och de ska tydligen spela utan mig imorgon. Hans förslag var att Hazela blivit sjuk, så de andra kunde spela utan mig. Det gör mig ingenting, jag har ingen lust att spela imorgon. De senaste rollspelsmötena har dödat min spelglädje en aning, har jag insett. Allt off-tjaffs som har varit och det faktum att historien med Cleo gjort att jag inte kunnat spela Hazela på det sätt hon borde spelas har förstört ganska mycket.  Jag tror att jag behöver en längre paus från rollspelande nu. Alternativ spela med en ny grupp. Eller kanske både och. Det krävs en djupare fundering över det där.

Nu tillbaks till städningen.

Kommentarer
Postat av: M

Tack själv. Skönt att gå trots regnet... =)

2008-03-29 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0