Beltaine

Glad beltaine!

Jag hade tänkt sticka ner på stranden en vända och fira, men det spöregnar ute (och i morse åskade det) så jag tror inte det blir så. Petter har bjudit in till Star Wars-maraton i eftermiddag, och jag tänkte dissa delar av det. Pallar inte med så mycket film i sträck. Dessutom behöver jag verkligen plugga. Han lovade att han kunde boka allköket i sitt hus, så att jag kan sitta där och plugga, så kan jag komma in till de andra sedan, när de ska titta på film nummer tre.

Klockan två ska vi ha ett litet rollspelsmöte och se hur vi vill göra. Eftersom jag har 30 poäng att ta på ungefär sex veckor har jag avsagt mig spelledandet för en tid. Vi får se vem som axlar den rollen, jag vet att både Emil och Markus är sugna.

Fram tills klockan två ska det städas utav bara helvete! Det är praktiskt att ha en man hemma som kan laga mat medan jag städar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0