Grillkväll och misslor

Det var trevligt igår. Jag, Petter och Emil grillade på gården utanför Petters hus. Första grillkvällen det här året :) Efteråt gick vi upp till Petters lägenhet och snackade skit. Mest blev det rollspelsprat om det äventyr Emil ska leda. Det blev bestämt att jag ska spela missla.

När vi kom hem började jag och Emil skapa min missle-karaktär. Misslor är coola. Det komemr bli en väldigt intressant karaktär. Om tid finns ska jag göra klart henne idag. Men innan dess ska det pluggas. Inget rollspel före fallbeskrvingingen och betyg-uppgiften är färdiga!



Emil och Petter äter mat.



Emil och Petter värmer händerna på grillen. Det blev ganska kallt när solen försvann bakom husen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0