Inget plugg

Jag skulle ju var duktig och plugga idag, men det blev inte riktigt så. Först svarade jag på en massa mejl i morse, som egentligen inte alls hade med skolan att göra utan var viktiga av andra anledningar.

Sedan cyklade jag ner till stan för att köpa kurslitteratur, miniräknare, kollegieblock och sånt (och sedan råkade det bli lite scrapbooking-grejer också, det är oundvikligt).

När jag sedan kom hem (det tog lite tid, eftersom det är jobbigt att gå med en cykel med två kassar sprit balanserandes på styret) var det dags att äta och kolla posten. Brev från Akelius. Nytt lägenhetserbjudande. Givetvis var jag tvungen att ringa och boka tid för visning. Hej och hopp.

Efter middag var det dags att kolla upp lite sommarjobb. Det tog ungerfär två timmar, sedan kom Emil hem och vi stack för att titta på lägenheten. Snabba pix. Nu har det blivit dags att laga mat igen och trots att jag har gjort en massa vettiga saker ur andra perspektiv idag har det inte blivit något pluggat. Det är brutalt dåligt, eftersom jag har redovisning på fallbeskrivningeländet  i morgon (jag har ingen lust, men vad gör man?).  Gissa vad jag ska göra ikväll? Och jag som hade tänkt att scrappa, tisdagar är ju min scrap-kväll egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0