Simma lugnt Petter!

Det har varit en väldigt trevlig kväll. Jag, Emil och Petter var och simmade, och eftersom vi sällan får tillfälle att vara riktigt barnsliga blev det inte så mycket simmat idag, bara 500 meter. Dels berodde det på att jag fick ont i ryggen, men till stor del berodde det på att vi busade lite mycket. Det ledde till att det blev slutsimmat för Petters del. Jag stod och kramade på Emil och Petter anföll. Då fick han kramp i vaden, så en av badvakterna fick komma och massera honom, haha! Det var befogat :P

Sedan lekte vi i vattenruschbanorna istället och avslutade det hela i bubbelpoolen.

Jag måste verkligen se till att få med Petter fler gånger när vi ska simma, för om både han och Emil är med tar de längre tid på sig att byta om än vad jag gör. Jag före dem både ut till bassängerna och ut från omklädningsrummet efteråt :P

Efter att vi simmat gick vi om Fete-Gretas och beställde stans bästa hamburgare, sedan satte vi oss hemma hos Petter och åt och pratade om allt möjligt. Nu ska jag dricka te och spela TS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0