Star Wars-maraton

I torsdags tyckte Petter att vi skulle ha Star Wars-maraton, så jag, Emil, Markus, Heddan och Jimmy var där och tittade på Star Wars från klockan tre fram till strax efter ett. Eller rättare sagt - jag satt i köket och pluggade medan de andra tittade på de två första filmerna. Jag såg dem i påskas och kände inte riktigt för att se dem igen så snart (SÅ bra är inte Star Wars och jag kommer fortfarande och troligtvis alltid att föredra Harry Potter, vad Jimmy än säger :P ). Jag fick gjort massor. Fallbeskrivningen är nästan färdig, uppgiften om betyg är likaså - den ska bara renskrivas - och VFU-uppgiften från första delkursen är helt färdig.

Den tredje filmen såg jag med de andra. Jag kommer inte ihåg att där var så mycket stridigheter i den som det var, men strunt samma.

Igår hade jag och Emil en slappdag. Vi är förkylda och har haft feber båda två, så vi tog det ganska lugnt. Idag började ungefär likadant. jag ska städa egentligen, men har inte fått gjort ett skit. Yay me. Ikväll ska vi grilla med Petter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0