Lajvarrangemang

Igår godkände HUGs styrelse avtalet med DMF. Allt som saknas nu är min underskrift, och sedan ska en kopia till DMF och en kopia ska in i HUGs pärm, och sedan är området bokat helt och fast och jättedefinitvt. Alltså: den 21:a - 24.e maj 2009 ska ni boka in i era kalendrar nu, för då ska det lajvas utav bara den! Hemsida: http://www.freewebs.com/vidbergsjon

Och igår beslutades det också att återuppta projektet Maffia!, och vi siktar på att köra det i februari eller mars nästa år. Håll er uppdaterade via spelkalnder, hemsida och forum för mer information. Hemsida och forum når ni via: http://www.freewebs.com/maffialajv

Förhoppningsvis ska jag kunna skriva här lite mer regelbundet nu, då datorn fått sin rättmätiga plats på skrivbordet (jag var tvungen att stoppa undan alla scrapbooking-papper först :P) och jag har börjat få lite mer ork till det. Skolan är fortfarande enormt krävande, inte minst med tankte på att slutproven närmar sig (det är bara tre veckor kvar tills slutspurten!) men det känns ändå okej. Vi hade ett väldigt givande samtal om det på lunchen i skolan häromdagen och det lättade trycket en del för alla av oss, tror jag. Det är bara att härda ut, snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0