Fysikprov och ledighet

Fysikprovet igår gick ganska dåligt. Jag sov inte så bra (trots att jag gick och lade mig i tid), så jag var jättetrött och orkade inte tänka ordentligt. Det finns en överhängande risk att jag faktiskt inte blir godkänd =/

Nåja, nu ska jag inte tänka så mycket på det, jag får ändå inte lov att göra om det (dumma komvux-regler), så det är bara att prestera så in i helvetes mycket bättre på kursprovet i december istället. Nu har jag lov, och det ska jag ägna åt att plugga (tada!), spela datorspel, få rätt på min dator igen, och scrappa.

Idag är det spelkonvent på HUG, så vi ska dit om någon timme, sedan pratade Emil och jag om att gå på bio ikväll, vi får se hur det blir med det.

Jag dissade yogan idag också, förresten, för jag har fortfarande ont i halsen. No likey. Hoppas det blir bättre till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: t00b

Jag har faktiskt varit duktig och druckit honung! :) Om inte annat för att det är skönt för halsen. Det blir iofs en hel del glass också! ;) Men snart är jag nog frisk...

2008-10-25 @ 13:09:04
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0