Lördag

Jag drömde lite underligt i natt, om folk som blev skjutna och behövde fly och bodde i vikingahus. Sofia (klokfrun från ST II) var också där av någon anledning.

Jag har vant mig vid att gå upp tidigt, så nu när jag för ovanlighetens skull INTE behöver göra det, då vaknar jag tjugo i sju i alla fall. Jag halvsov en stund, lade mig och läste Harry Potter och gick inte upp förrens strax efter nio. Det förtjänade jag :D

Idag ska jag ner på stan och köpa lite nya träningskläder, och så ska jag fixa med Emils födelsedagspresent, städa, stryka tvätt och sånt där duktigt. Ikväll blir det rollspel. Petter och jag ska spela ett intro-äventyr till nästa avsnitt av Nanbaton-kampanjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0