Naked in the dark

Så känns det, emellanåt. Men men, det är bara att bita ihop. "förr eller senare spricker en bubbla, håll ut några dagar till."

Och det blir lajv i helgen, trots allt. "Linn, du kan inte lämna mig ensam med alla bofferkåta noobs. Dessutom är det bra att ha med dig ifall lajvet blir långtråkigt. Du är bra på att få fart på folk". Det är nog för att övertala mig :P Att dessutom få lagad mat i nästan två veckor gör det bättre. Så i helgen blir det en Vemma som ska springa runt och ställa till med ofog. Intrigerna var kanske ingen större höjdare. De var okej, jag har haft både mycket sämre (Kastaria 2006 och Ulvar i natten) och mycket bättre (Tre rikens ring och Makt i Sike, vilka förövrigt fortfarande är de två bästa lajv jag varit på någonsin!!)
Detta lajv blir för övrigt mitt 20:e.

Nu ska jag lägga mig och värma mina kalla fötter och min kalla näsa på Emil. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0