Prov och tentor

Det rullar på, som vanligt, och egentligen en aning för snabbt för min smak. Vi skrev mattetenta i fredags, och i måndags fick vi tillbaka den. Jag hade VG, så jag är otroligt nöjd.

Idag skrev vi mitterminsprov i biologi. Eftersom jag skrev mattetenta i fredags hann jag inte riktigt ladda om, och har egentligen bara orkat plugga biologi på allvar i två dagar, så provet gick inte direkt bra, men det var som förväntat. Samma fenomen som inträffade förrförra året, då vi hade tenta i litteraturhistoria på fredagen och tenta i språkhistoria på måndagen. Jag klarade inte språkhistoria tentan (den enda tenta jag fått ett U på), men när jag sedan skrev om den i december åstadkom jag ett VG. Nåja, jag tänker inte bekymra mig mer om biologiprovet nu, det kan jag ta när jag får tillbaka det.

Och min ovilja att spela rollspel höll i sig i...tre dagar, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Moa

en kärleksbok såklart...haha!

2008-10-16 @ 10:23:02
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0