Postlajvsyndrom

Den här gången yttrar det sig mest i ett "åh vad skönt att det är över" och en påspädd förkylning.

Det låter mer illa än vad det är. Lajvet var roligt, när allting väl var löst. (Det första vi fick höra när vi frågade efter vår lägerplats var: ta en valfri och låt oss godkänna den. Det tog nästan 1½ timme innan vi hittat en plats som vi fick godkänd, och då var det bara en dryg halvtimme kvar till lajvstart - INTE OKEJ!). Jag hade skoj och min karaktär överlevde. Ingrid och Davio hade haft skoj de också, så helt mysslyckad kan jag inte ha varit som gruppledare, även om det kännts så periodvis de två veckorna innan lajvet.

Förkylningen är bättre idag än igår, så det går åt rätt håll. och både Siri och Göta har sagt att det är bättre att ta nässprej och kunna sova att inte göra något av det. De är sjuksköterskor, så jag litar på deras goda omdöme.

Imorgon är det kemiprov och ikväll börjar planerna inför nästa lajv, vilket blir Skymningens Tidevarv II, här i Halmstad. Man hinner knappt hem från ett lajv innan det ska börja planeras inför nästa :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0