Bildsökning

Petter har varit här ikväll och vi har roat oss med att titta på Babben & Co, äta pizza och leta efter bilder på Jaron och Hazela på Deviantart. Vi hittade ett par stycken riktigt bra på Hazela, men ingen på Jaron. Jag är inte speciellt bra på att rita ansikten (men jag skulle vilja bli!) så jag funderar allvarligt på att försöka modda upp honom i The Sims 2. Vad tror ni, kan det fungera? :P

Och i det här sammanhanget är det kanske värt att påpeka att det är rollspels-Jaron jag givetvis åsyftar nu (son till greven av Baton) och inte lajv-Jaron :P

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är okej. Jag tog inte illa upp eftersom jag visste att det inte var så jag hade skrivit. :) Jag ser att du också har tagit en design från snyggareblogg.se Min kompis har samma design som du. Du kan hitta hennes blogg på www.jossieblogg.blogg.se



Ha en bra dag!

2009-04-26 @ 09:15:59
URL: http://filiflippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0