Hemma igen

Det fungerade med internet första dagen vi var där *himlar med ögonen* så inte blev det något uppdaterat på internet inte. Däremot har jag skrivit för varje dag, så jag kan klippa-klistra texten hit. Fixar det under veckan, tillsammans med lite bilder. Bra va?

Så, jag hoppas att ni haft en trevlig påsk. Min har onekligen varit intressant. Vi har haft allt från snöstorm till sol och regn. Jag ramlade så pass illa att jag fick åka skoter tillbaka till stugan, jag har köpt fina kläder och ätit god mat. Och åkt skidor, såklart! Men som sagt - jag uppdaterar det i veckan.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

Listan kan göras lång! :)

2009-04-13 @ 16:16:39
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Gia

Välkommen hem :)

2009-04-15 @ 21:33:25
Postat av: Vronkan

sv;

Läs artikeln. Hela händelsen kan kanske beskrivas som dråplig, men jag ser ingen humor i det.



Oj...det stora problemet när nån berättar om sånt är att undvika att rada upp klyschor. "Oj, vad hemskt". :S Och det är ju hemskt. Jag har aldrig hamnat i den situationen själv och jag hoppas jag slipper. Var det längesen?

2009-04-16 @ 18:18:04
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Har inte med våldtäcken att göra. Utan hela grejen är full av ironi men jag vet att folk i Sverige är ena jävla tråkmånsar.

2009-04-16 @ 19:46:03
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Postat av: Barbro

Hej Kul att ni haft en bra tur. Det hade vi också. Kram från moster

2009-04-18 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0