"Man köper väl inte en fittpiercing till en två-åring?"

Det här klippet muntrade upp min eftermiddag (tack Veronica, jag behövde det)! Vissa dagar är jag bara så...världskritisk, eller hur det nu var Petter uttryckte det. Jag skulle nog snarare vilja säga cynisk, dryg och sarkastisk, men skit i det. Jag tycker folk i allmänhet är idioter (fast det gör jag ju alla dar, så det var väl inget konstigt?), och världen kommer att gå åt helvete för att människor är dumma, fula och egoistiska. Mänskiligheten är nog det mest korkade som någonsin vandrat runt på vår jord (alltså måste den logiska slutsatsen vara att Gud också är en fullständig idiot. Om han inte skapade människorna till sin avbild kan han i vilket fall som inte haft alla hönorna hemma när han kom på det "genidraget"). Tills folk börjar visa varandra respekt och ta hand om varandra kommer jag fortsätta hävda det - det vill säga för alltid.

Idag är en sån där dag man genomlider. Jag känner inte för att städa, men kvalsterna börjar ta över lägenheten, så jag är så illa tvungen. Ikväll ska jag spela rollspel med Petter. Ensam. Hazela har gett sig ut på ett litet soloäventyr tillsammans med en SLP för att träffa en annan SLP. Antagligen har jag gjort ett stort misstag, och nu kommer Hazela, som jag spelat sedan 2006, att dö. Fan. Eller också inte? Vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

I bloggvärlden delar vi systerligt och broderligt på länkarna. Betnér är underbart rolig, så fler borde få ta del av honom. :)



Tänk om fler människor vore som honom, du. :P

2009-04-23 @ 21:34:43
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0