Ouppdaterat

Ibland räcker tiden inte till. Den här veckan har den inte räckt till att blogga. Istället har jag varit en duktig flicka och prioriterat skolan. Det är dags för slutspurten. Ansökningarna är inskickade och ansökningstiden har gått ut. Det enda som står ivägen just nu är ett fysikprov och ett matteprov, och de närmar sig alldeles, alldeles för fort!

Just nu sitter jag och surar över att jag inte förstår inre derivata. (JÄVLA HELVETES SKITPÅFUND!) och Emil är dum som åker iväg och spelar turnering när han lovat att hjälpa mig. "Vi tar det ikväll". Men jag behöver ju inte hjälp ikväll, jag behöver ju hjälp nu?! Jag kommer att börja banka huvudet i väggen i ren frustration om jag inte förstår det här snart, för jag är för dum och tjurig och envis för att ge upp. Snart huttar jag ut matteboken på balkongen. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0