Shame on me!

Återigen är klockan sådär nästan elva och jag har inte gått och lagt mig. Har jag fått något pluggat idag då? Nä, trots att CAD:en slutade tidigare *mutter* och alltihop är faktiskt badrumslampans fel, så det så! Hade inte lampan i badrummet slocknat igår hade jag inte behövt ringa Petter (Emil är i Göteborg till och med imorgon) för att få hjälp med att plocka ner lampan, eftersom vi har för högt i tak i vår lägenhet. Om Petter inte hade bjudit mig på middag med lax och pasta, hade vi inte suttit och degat och pratat rollspel och kvantfysik tills klockan var tre. Och då hade jag fått betydligt mer pluggat, så det så. Så alltihop är egentligen badrumslampans fel.

Petter kunde för övrigt inte få ner lampjäveln (det är en såndär skum plafondgrej) heller, så jag fick ringa till Akelius (det är deras lampa) som fick skicka ut en kille för att fixa det. Nu är det ljus där, så nu kan jag duscha =)

Och jag tror mitt USB-minne är onyktert, för det piper till med jämna mellanrum. Glapp kanske? Nu tänker jag lyda Vronkans råd och gå och lägga mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0