Sunny day

Solen skiner, men det är ganska kallt ute. Klockan är tio i åtta, jag är duschad, påklädd och håller på att laga frukost (mikrougn är bra!). Jag överlever. Min kropp har börjat vänja sig vid den nya dygnsrytmen (det här med att ställa om klockan har jag alltid tyckt vara ett dumt påhitt) och Emil bankade lite vett i mig igår (igen). Det känns mycket bättre idag.

Jag har 45 minuter till att äta min morgongröt i lugn och ro nu. Det känns bra. Eftersom jag är som jag är tänkte jag inte sätta mig framför TV:n med den, utan jag tänkte faktiskt starta The Sims istället. Jag har 45 minuter att äta frukost och spela datorspel, wiiiee!

Dagens skola innebär en lektion i matte och en lektion i fysik. Jag längtar tills i maj, när fysiken är överstökad. Vi har fysik fyra dagar i veckan. Det är lite småtjatigt.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

JA! Det är en superbra kombination! :D

2009-04-02 @ 11:15:06
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Vronkan

sv;

Ah. Skoj att man inte är ensam. :D



Garmarna lyssnade jag lite på tidigare. Gråfötterna har jag aldrig hört talas om.

2009-04-02 @ 16:05:58
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0