Dåliga målare

Jag mådde skit efter träningen igår. Det var visserligen skönt att träna (jag älskar koreografin till Hero och Las Vegas!) men jag var så slut när jag kom hem. Jag hade ingen lust att äta, men lyckades peta i mig två morötter. Det var en dum idé, för en timme senare kräkte jag upp dem igen. Det dröjer nog ett tag innan jag vill äta morötter igen. Eller morotspuré.

Sedan lyckades jag inte somna förräns efter två. Jag tror det var för att jag inte läste innan jag somnade. Det är mycket lättare att rensa tankarna då och då blir det lättare att somna. Jag vaknade vid sju för att de förbannade målarna började köra med sin helveteskran då. Den låter, kan jag säga! Det borde vara skottpengar på sånt. Och allvarligt, hur lång tid tar det för dem att måla två hus? De började på grannhuset i juni, och de håller fortfarande på! Jag trodde ju att de var klara, eftersom de målat på vårt hus emellan? Suck. Jag kommer snart att bli riktigt knäpp på dem. Det är helt okej att de börjar jobba klockan sju, men de kan väl låta oss vanliga hederliga människor få sova. Kan man inte tvinga dem att inte köra med kranen före klockan nio? Suck igen.

För övrigt är de dåliga på att måla. Jag är inte imponerad över att de lyckats fläcka ner fönsterna. Massa vita prickar för dem. Nu bor vi ju i hyresrätt, så det är inte mitt problem, jag skiter egentligen fullständigt i vilket. Jag tycker bara att om Akelius nu anlitar någon för att måla så borde de ju anlita någon som kan göra det ordentligt.

Nu skiter jag fullständigt i vilket, för nu ska jag spela Sims. Egentligen borde jag städa, men näää. Spela Sims är roligare. Jag har ett nytt ep och de kan klä sig i japanpopnördstil, hur coolt är inte det liksom?

Kommentarer
Postat av: Moa

Han pluggar där...

2009-08-13 @ 18:50:39
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0