When dreams come true

Just nu går jag runt i en liten bubbla av overklighet, känns det som. Det känns lite som den där känslan jag har ibland när jag drömt något som jag vet kommer att slå in. Tidigare idag insåg jag att det är ju ungefär det som är på väg att hända, därav bubblan. En del av de saker jag drömt under nätterna de senaste 18 månaderna är på väg att bli på riktigt. Jag vet om det, och det känns faktiskt ganska bra. På något sätt vet jag att allt det här är rätt!

Jag vill nog egentligen inte skriva mer om det än så. Mina drömmar är ganska privata. Ni som vet vad det gäller, ni vet, och resten av er kan säkert lista ut vad det gäller. Ibland måste jag få vara mystisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0