Julkalender!

I sann decembertradition släpad jag mig ur sängen tio över sju i morse, tog med täcke och kudde och lade mig i soffan framför julkalendern. Den var ingen större höjdare, egentligen, men Eva Rydberg (en av mina favoriter) spelar ju superskurken, så det gör det värt att se den.

Jag känner ingenting av sprutan från igår, mer än att jag har ont i armen. Vet inte hur lång tid det tar innan några biverkningar kommer, men det har gått ungefär 18 timmar sedan jag tog den nu, så det kanske inte blir värre än såhär?

Dagen ska ägnas åt pluggande och lite städande efter helgens eskapader. Om jag inte mår dåligt i eftermiddag ska jag till skolan en vända för projektgruppsmöte i PPK-kursen. Jag ska försöka få tag i studievägledar-Pia också för att prata lite med henne om svenska-registreringen också.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gia

Kommer inte ihåg vad svärfar sa men har du inte märkt av några biverkningar än så slipper du nog dem :)

2009-12-01 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0