Pappas drömmar

Ibland undrar jag vad min pappa drömmer om. Igår kväll pratade jag med mamma för att jag skulle mejla min önskelista till dem. Jag ville prata med pappa också för att få hans mejladress. I vanlig ordning satt han och sov i stolen framför tv:n, så mamma väckte honom. Han påstod då att hans server var natira.se (den sidan finns inte, jag har kollat).

Han måste alltså fortfarande ha drömt när jag pratade med honom (och återigen fick jag ytterliggare en genetisk koppling till min pappa bekräftad) och sagt något helt annat. Givetvis fungerade det inte att mejla till den adressen och när jag pratat en stund med mamma vaknade pappa till på riktigt och talade om den rätta mejladressen.

Bara för skojs skull googlade jag natira. Jag hittade det här. Jag hade ingen aning om att pappa var ett Star Trek-fan! Det öppnar ju nya möjligheter för vad man kan ge honom i julklapp...


Sweet Dreams!
Fotograf: Henrik Karlsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0