Torsdagsplanering

Jag känner mig produktiv idag, så jag hoppas att jag får massor gjort. Jag har tänkt att baka i helgen, så jag har skrivit upp allting jag ska handla för bakningen. Med andra ord ska jag gå och handla senare idag.

Jag ska planera lite julklappar också till folk, och så ska jag skriva på min önskelista.

I eftermiddag har vi gruppmöte i PPK-kursen, och innan dess ska jag skriva lite till på projektrapporten. Vi kom fram till att det var enklast om en person skrev den och de andra sedan kom med kommentarer på det, och eftersom jag läst så mycket svenska och inte gillar att bygga prototyper i verkstaden tog jag på mig att skriva den. No problem.

Ska försöka läsa vidare i böckerna om ortnamnen också, och få tag på läraren jag ska ha i språksociologi. Vi tycks alltid missa varandra.

Och så ska jag försöka komma ihåg att hämta ut mina tentor från SETs expedition också. Jag vill egentligen inte, men de kan ju inte ligga där och skräpa hur länge som helst. Dessutom vet jag ju att jag klarade ritteknik-tentan.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0