Äntligen hemma

Det var en jobbig dag. Först var bussen försenad, vilket inte var speciellt oväntat med tanke på snön. Jag trodde jag skulel bli sen, men resten av klassan hade precis gått in när jag kom, så det var inte så farligt.

Sedan fick jag tillbaka min matte-tenta. Jag var två poäng från VG. Jag var ju godkänd, och det var iofs bra, men jag hade velat ha ett VG. Fem poäng ifrån är liksom lättare att acceptera än två poäng ifrån.

Emil har fått jobb i Köpenhamn, han ska vara där i två månader. Jag har ännu inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt...

Jag är trött och förkyld, fortfarande, jag vill att det ska gå över nununu!

Mamma är rolig och skickar mig trevliga mejl med youtube länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=ESe-AysF9mw

Mycket underhållande :P

Efter lite letande hittade jag givetvis svar på tal också: http://www.youtube.com/watch?v=uJlZnPIzyLg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0