Åter till rutinerna

Efter en veckas lov är det nästan dags att börja skolan igen. Idag har vi ingenting, men imorgon kör vi på med fullt schema.

Jag har inte varit så flitig här den senaste tiden av olika anledningar. Främst för att jag inte varit hemma. Jag har ägnat ett par dagar nere i Mälarhusen tillsammans med mamma och njutit av den underbara snön.

I Halmstad har det också varit mycket snö. I helgen kom det nästan en decimeter, och igår var det sex plusgrader, så nu har nästan allting töat bort.

Just nu väntar jag på att min frukostgröt ska koka klart, och efter näringspåfyllningen blir det en tur till högskolebiblioteket för att plugga.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Ursäkta men vem har sagt att jag aldrig har provat? Bara för att jag inte har sett sagan om ringen så betyder det inte att jag aldrig har sett en fantasyfilm ;)

2009-02-23 @ 09:58:15
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Nej, jag har provat att se många filmer men det är helt enkelt inget som faller mig i smaken. Jag vill ha verkliga filmer som man kan känna igen sig i :)



Tack så mycket! Då har du iallafall en utbildning att skryta med sen, medan jag har 3 barn och förhoppningsvis en utbildning om 5-6 år, hehe..

2009-02-23 @ 22:13:23
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0