Hazelas äventyr

Jag höll på att klättra på väggarna av tristess innan idag, så tillslut ringde jag Petter. Vi började diskutera Hazelas öden och äventyr, för han satt och skrev samman anteckningar från den andra delen i kampanjen när jag ringde. Han hade lite dåligt minne (det är trots allt nästan ett år sedan vi spelade!) och kom inte ihåg allt, så jag föreslog att vi kunde skriva det tillsammans. Petter övervägde det hela en stund, och kom fram till att om jag skulle ha smittat honom med min förkylning skulle jag troligtvis gjort det redan i fredags, då jag blev sjuk i lördags. Han bestämde sig för att han vågade komma över, så större delen av eftermiddagen har vi suttit och gått igenom gamla rollspelsanteckningar och överfört dem till digital form. Mitt humör har vänt spikrakt uppåt, och hade jag varit en sim nu hade jag haft en vit plutt ovanför huvudet.

Nu ska jag gå och lägga rabarber på de pannkakor Emil lämnat kvar i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0