Thorugh the fire and flames

Efter ett antal försök satte jag äntligen låten! Yes! Lillebror tyckte inte jag var riktigt klok :P

Igår gick vårt samtal unegfär såhär:
Jag: "Jag vet att jag spelade den somras, den var med bland bonuslåtarna, men jag minns inte vad den heter...bara att den var bra..."
Bror: "jaha, Metallica kanske?"
Jag: "Nä, inte den"

Bror: "Men vi bläddrar igenom dem, så ser vi om vi hittar den." *börjar bläddra*

Jag: "Där! Den var det!"
bror: "Den?! Det är spelets svåraste låt. Den sätter vi aldrig!"

Vi roade oss med att spela Guitar Hero III igår. Vi klarade aldrig låten då. Jag fick lov att låna hans Xbox när han gått till jobbet idag, oc¨h då, på typ fjärde försöker eller så, lyckades jag äntligen ta mig igenom den, haha :P

Spelets svåraste, men bästa låt!

För övrigt tycker jag om min lillebror, trots att han äger mig på GH :P


Kommentarer
Postat av: JC

The Devil Went Down To Georgia eller? fett rolig på expert.. ^^

2009-02-18 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0