Den senaste tidens pyssel

Jag kom på att jag har faktiskt laddat upp lite bilder på lite pyssel jag gjort under hösten. Tänkte att jag kan lägga upp dem här också:



Julkransen jag gjorde i december. Stommen är en färdigflätad pilkrans från Panduro. Tomtarna har jag gjort från en av deras tomtesatser från förra julen. Kottarna har jag strukit på med lim och sedan doppat i vitt och guldigt glitter. Apelsinskivorna är torkade (ugn, 50 grader, minst 3 timmar) och kanelstängerna är sammanbuntade med ett julig snöre och sedan pålimmade. Det tog några timmar, men det var inte så svårt.



Sida gjord till det scrapbook-album jag gjorde till Mark i 20-års present (eller gör snarare, för det är inte färdigt ännu). Bildtexten lyder: "En bror - en syster. Den äldsta bild jag lyckats hitta på dig och mig tillsammans. Jag är strax över tre år, och du är inte ens en måndad."


Också en sida till Marks album. Texten lyder: "Ett litet, sött busfrö några dagar innan sin två-årsdag. Vem skulle inte falla för den där luriga, busiga och otroligt charmiga minen?"


Ytterliggare en sida till Marks album. Det här fotot är taget på hans dopdag.


En sida från mitt album. Jag orkar inte citera hela texten här, men den finns på bilddagboken. Läs den där (länk längst ner i inlägget).

Återigen en sida till Marks album. Det här är en av de layouter jag är mest nöjd med, och den var väldigt rolig att göra. Den speglar en del av min bror personlighet väldigt bra :P


Jag, mamma och Emilia på Tivoli, juni 2006, Också en favorilayout. En av de första där jag vågade klistra saker och ting över fotografiet :P

Som sagt, fler bilder finns på bilddagboken: http://knyttsak.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0