Lördagsenergi

Igår hade jag en massa planer på vad jag skulle göra idag: baka muffins, städa, gå till gymmet, uppdatera lajvhemsida...

Klockan är nu tolv och jag har fått gjort ingenting av ovanstående. Jag vaknade i morse och hade ont i halsen. Det har jag fortfarande. Så pass ont att jag låter bli att prata, för det är bäst så. Det i sig är ganska jobbigt, för jag kan nästan aldrig vara tyst, inte ens när jag sover.

Träning blir det absolut ingen idag, men jag ska försöka att städa (för det behövs) och baka muffins (för det är gott), och så får vi se vad jag tar mig för sedan. Lajvhemsidorna måste uppdateras, men det är inte så fysiskt ansträngande, så det ska jag nog klara av.

Kanske kan jag träna imorgon? Men om jag inte kan det, så är det inte hela världen. Det kommer fler dagar när jag kan träna, då jag inte har ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0