Lördagsfix

Det blir inget rollspel ikväll, tyvärr, för både Emil och Petter har influensa. Jag gav dem utegångsförbud :P Nåja, det är P3 Guldgala ikväll, så jag överlever. Hammerfall, Amanda Jensen och Håkan Hellström ska spela, så jag klagar inte så mycket. Har jag förresten nämnt att stått på samma scen som Amanda Jensen? Hon gick i ettan när jag gick i trean (på gymnasiet), så jag har sjungit i samma kör som hon.

I helgen väntar annars lite lajvpilleri. Har mejlat Bobo om vårt förslag till nästa ST-lajv, och så ska jag försöka få ordning på mina lajv, Maffia och Vid Bergsjöns Strand.

Och så ska jag:
*Städa
*Vattna blommor
*Plugga matte
*Plugga fysik

Och kanske hinner jag ladda upp lite bilder också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0