Uppdateringar och nyhetsbrev

Jag har varit fruktansvärt duktig! Igår städade jag och Emil, dammade, torkade golv, putsade fönster, tog undan julsaker o.s.v.

Sedan satte jag mig med lite styrelsejobb. Uppdaterade Midas, skickade in HUGs bidragsansökningar för år 2008, skrev samman HUGs nyhetsbrev och skickade ut det. Allt som allt lade jag nog ner tre timmar på sådant. Yay me!

Idag har jag lagt ner ungefär en timme på arrangörsjobb: uppdaterar lajvhemsidor, skissat på projektplan och så där. Det känns ganska bra.

Nu väntar middag och ta det lite lugnt en timme eller två (det har jag fanimej förtjänat nu!) och sedan ska det pluggas matte. Jag tentar matte C på fredag, så nu gäller det att toppa formen :P

Kanske blir det en tur till gymmet i eftermiddag också. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0