Lajvdrömmar

Jag har drömt om lajv hela natten, nästan. Emil väckte mig innan han gick till jobbet och då drömde jag om lajv, sedan somnade jag om och fortsatte drömma om lajv. Jag drömde att vi var i Consaber (Eons spelvärld) och att Xinu-kulten hade tagit över stora delar av världen, inklusive Thalamur . Min roll tillhörde xinu-kulten, och Dick Harryson höll en föreläsning om hur mycket Xinu-kulten hade tagit över. Efteråt lyckades jag sno kartan, och den skulle vi bränna i en hemlig ritual. När jag skulle ta mig till ritualplatsen blev jag förföljd av Belcker, som trodde att jag hade något fuffens på gång. Ett läger vi passerade blev anfallet precis när vi passerade, så då lyckades jag lura honom av mig. Min roll var värdshuspiga och bodde inne i byn och efter ritualen lyckades jag ta mig tillbaka till det hus där jag bodde utan att någon misstänkte någonting.

Jag vill lajva. Jag har abstinens.

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

SV: Ja kände att jag måste ta vara på dagen :) Har du lust får du gärna röst på min bloppis på modebloppisar.se, så när jag kollar in på söndag så kanske jag har hoppat upp en placering :) ha det bra!

2009-06-04 @ 23:19:42
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/
Postat av: Lowisa

Hej! Kan du hjälpa mig? rösta på vilken blogg design som är finast! Alternativen finns på min blogg. Kram.

2009-06-06 @ 15:50:03
URL: http://lowisaochkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0