Men suck

Akelius har bestämt att vårt hus behöver tvättats och målas. Det är ganska bra. Tråkigt bara att de inte kunde fixa det sådär i mars-april innan alla hade hunnit sätta ut saker och ting på balkongen. Murphys lag råder. Jag och Emil fixade till vår balkong i helgen - planterade blommor, tvättade stolarna och lade ett nytt golv. Nu måste allt det plockas in igen, eftersom Akelius inte är smarta och planerar (muppar), och eftersom Emil är i Göteborg kan ni ju gissa vem som för göra det.

Idiotiskt att de inte skriver ut vilken dag de ska börja måla - det står "om några dagar". Tack som fan för den upplysningen.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Tack:) Nej, faktiskt inte. Kunde ha gjort, men den här kommer från Zara. Ha en härlig eftermiddag!

2009-06-01 @ 17:46:26
URL: http://eeklind.blogg.se/
Postat av: Bellona

Sånt är så irriterande!

2009-06-01 @ 18:31:34
URL: http://bellonas.wordpress.com
Postat av: Vronkan

Det är alltid lika spännande att se vad hyresvärdar hittar på!



sv;

Min katt är nog o-smartast av dem alla.... :S Men hon är söt, så hon får vara kvar en stund till. :)



Ang rökningen så ser jag hellre ett totalförbud än att det ska regleras vart utomhus man får röka och inte. Men jag tycker jävlar i mig att alla rökare borde lära sig visa hänsyn!

Jag röker ALDRIG när folk äter (om det inte är mina rökar-vänner och jag frågat dem först), röker helst inte i närheten av små barn utan brukar flytta mig en bit bort.. Skulle aldrig falla mig in att blåsa rök rakt i ansiktet på nån. Det tycker jag själv är jävligt ohyfsat när folk gör på mig, trots att jag själv röker!

2009-06-01 @ 20:43:54
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0