Tycka synd om!

Just nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv. Jag är varm, jag har fortfarande ont i armen och jag har skoskav. Egentligen är det inte speciellt synd om mig. Jag och Petter var nere på stan i förmiddags och köpte knappar till hans rock, läderremmar till min rustning och en ring att laga min klänning med. Vi åt glass också :D

Eftermiddagen har jag ägnat åt att laga kläder och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det mulnar på lite, hoppas det blir regn så att det inte blir lika varmt imorgon. Jag vill bada, men min högerfot har två fina blåsor från promenaden i förmiddags, så den vill absolut inte bli påtryckt en sko. Vi spar det tills imorgon eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0