CAD

Första lektionen i CAD idag (på måndagar har vi ritteknik vilket inte är samma sak). Det var inte alls svårt och jag var väldigt kreativ. Jag ritade upp mitt namn i 3D och sedan gjorde jag rundade hörn, hål, prickar och taggar i bokstäverna. Väldigt roande ^^

Resten av förmiddagen spenderade jag i biblioteket med fysiken, och sedan jag och Petter till Chiang Mai för att äta middag. Efter det gick jag och handlade mat och klockan sex ska jag iväg till Sats och träna.

Frågan är bara vad jag ska göra nu. Jag borde sätta mig ner och plugga lite till. Jag hade flyt i förmiddags, jag borde hålla igång det och sätta mig med det nu. Skriva rent anteckningar och räkna lite matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0