Förberedelser

På lördag åker vi till Åre. Jag ser fram emot det, men inte lika mycket som jag brukar. Jag har för fullt upp med skolan, antar jag. I alla fall har jag och Emil idag varit duktiga och bokat tågbiljetter till Göteborg och aktiverat våra liftkort. Bara packningen som är kvar nu, och den väntar vi med tills på fredag :P

Ikväll har Emil lovat att laga pannkakor (namnam!) och jag har i gengäld lovat att stryka all tvätt. Tvättmaskinerna nere i källaren går dessutom för fullt. Det gäller att få tvättat allt som vi vill ha med oss. Nästa gång vi flyttar ska jag se till att det blir till en lägenhet där vi kan ha en egen tvättmaskin. Alternativt ett hus.

Nu är det dags att gå ner och hänga tvätt på tork. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0